We zijn weer thuis en nieuwe foto's - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Zhisen Pover - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis en nieuwe foto's - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Zhisen Pover - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis en nieuwe foto's

Door: Diana Pover

Blijf op de hoogte en volg Zhisen

18 September 2014 | Nederland, Eindhoven

Ten eerste we zijn er weer, in Nederland
Ten tweede bedankt voor alle lieve berichtjes en kaartjes die we thuis hebben gekregen.
Ten derde, het wassen, school, werk etc..is ook weer begonnen.

Zhisen zijn eerste dag gisteren thuis is super verlopen. hij heeft gegeten, gedronken, geslapen, gespeeld en vannacht ook geslapen in zijn eigen bedje..alleen rond een uur of 5 in de ochtend begon meneer te zingen...ik denk dat hij iets eerder wil zijn dan de vogels....na wat sjjj, tjitjis en papa en mama sietja (slapen) gingen hij zachter zingen...tegen half 6 bij ons in bed en toen moest ik hem om kwart voor 8 uur wakker maken ..want hij sliep weer heerlijk.

kids samen naar de school gebracht wat voor Zhisen weer iets indrukwekkende is aangezien ik hem niet kan vertellen dat ik de zussen ook weer ophaal..met handen en voeten proberen uit te leggen.

ie (1) zhisen met mama
ar (2) tjitjis school
san (3) zhisen spelen, sjie fan (eten) en sietja (slapen) en dan tjitjis ophalen!

zo proberen hem op zijn gemak te stellen dat ze niet weg zijn maar gewoon er bij horen en we allemaal bij elkaar blijven.

volgens mij begreep hij het een beetje want thuis riep hij paar keer toenee (xu ling) leyee skoo(l)

hij slaapt nu lekker en straks gaan we de dames ophalen...
hij zal dan wel blij zijn.

het is gewoon een lieve schat!

Zo nu is iedereen weer op de hoogte en ga ik de papieren regelen om Zhisen volledig in te laten burgeren in Nederland;) en werken..mails doorploeteren.

er staan bij het vorige verslag nog wat nieuwe foto's , heb ik net er op geplaatst

groetjes DIana

  • 18 September 2014 - 15:22

    Saskia:

    Lieve allemaal,

    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn en dat Zhisen al aardig op zijn gemak is.
    Nu de taal nog een beetje leren, maar dat gaat erg snel met die kleintjes en zijn zusjes die
    hem daarbij zullen helpen.
    Succes en veel veel liefs
    Sas en Thom

  • 18 September 2014 - 17:56

    Tante Lo:

    Wat fijn dat jullie weer veilig thuis zijn . Heb geen berichtje kunnen sturen ,zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
    Zo wat hebben jullie een flink gezin . Wat leuk en ook verwonderlijk dat zo"n kind zo vlug went en helemaal thuis lijkt te zijn zonder jengelen (denk ik)
    Als het jullie uitkomt willen wij toch ook wel eens zien hoe dat mannetje in werlijkheid is ..Lijkt mij welleukdat chinese gebabbel lieve groetjes Rolf en taaaaaante

  • 18 September 2014 - 21:18

    Birgitte:

    he diaan en family, fijn dat het allemaal zo goed gaat!
    Ik heb wel bewondering voor jullie, super zeg.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst, wil hem graag heel snel een keertje zien!
    Ik bel snel voor een afspraak.
    Heel veel succes de komende tijd met inburgeren en wennen, dikke kus van Birgitte en family

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2014

We zijn weer thuis en nieuwe foto's

16 September 2014

Vanavond gaan we naar huis

14 September 2014

Nog 3 dagen

14 September 2014

Verslagen verzameld en geplaatst + de foto's

01 September 2014

Zhi Sen is er!
Zhisen

Actief sinds 28 Juli 2014
Verslag gelezen: 1444
Totaal aantal bezoekers 5532

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: