Zhi Sen is er! - Reisverslag uit Zhenzhou, China van Zhisen Pover - WaarBenJij.nu Zhi Sen is er! - Reisverslag uit Zhenzhou, China van Zhisen Pover - WaarBenJij.nu

Zhi Sen is er!

Door: Diana Pover

Blijf op de hoogte en volg Zhisen

01 September 2014 | China, Zhenzhou

Wat een spannende dag! Vanochend na het ontbijt meteen door naar het registratiebureau! Daar aangekomen stond hij al in de gang en was dit ook meteen de overdracht! Zhi Sen was terughoudend en wilde niet op de foto voor de registratie. daarna volgde even een tijd dat hij alleen maar lachte om alles! Wat uiteraard niet klopt! Ons menneke weet zich geen houding te geven en lacht doordat hij zich onveilig voelt!
In het hotel ging dit nog even door…wild spelen en lachen…Een ding is wel duidelijk tjitji Leyi is favoriet op het moment. Hij roept haar terug als ze weg loopt ergens heen., En wil haar in een nieuwe situatie er bij hebben. Ons Le Yi is ook de rust zelve wat dat betreft. Na het lachten volgde huilen, goed zo gelukkig want het moet er uit…ik mocht hem troosten en optillen..hij bleef doorhuilen, daarna met hem in bed gaan liggen en uiteindelijk viel hij inslaap. nu is het weer een verrassing uiteraard hoe hij reageert als hij wakker wordt. De zussen zijn blij met hem, ook Xu ling,,,ze begrijpt wel dat hij wild doet en lacht en huilt…omdat hij moet wennen aan ons, zegt ze! helemaal juist..de kleine moet wennen, het is niet niks wat er met hem gebeurd! Zo begrijpelijk!. Binnenkort weer meer nieuws en foto's (soms komt de blog wat later omdat waarbenjenu.nl het erop moet plaatsen omdat de site in Zhenzhou wordt geblokt. de foto;s zetten ze er misschien bij en anders doe ik dit als ik terug ben in Beijing. tot snel!

• 01 September 2014 - 13:57

Susan En Kids:

Hallo allemaal,

inderdaad spannend allemaal!!!
    Wij kunnen hier niet wachten, wij zijn zo benieuwd.
    Dadelijk ongezellig alleen naar de zwemles. Heel veel plezier met z'n zessen nu!!!
    Dikke knuffel van Cleo aan Xu ling, en van Julie aan Zhi Sen!

• 01 September 2014 - 20:16

Marlize:

Gefeliciteerd met jullie zoon Zhi Sen!
    Lekker wennen en genieten met zijn allen.

Groeten Kasper, Marlize, Twan & Lex

• 01 September 2014 - 21:43

Karin:

nou dat klinkt allemaal goed. en wat wil je zo n ventje en 4 vrouwen tot je beschikking dat is toch heerlijk. hopelijk blijft het allemaal zo gaan en genieten jullie van elkaar en van china

• 02 September 2014 - 09:09

Bianca Pover:

Ahhh,komt goed,over een tijd kan hij voetballen met zijn GROTE neven. Kus aan de meiden

• 02 September 2014 - 11:26

Zilla:

Ik wil ook graag het reisverslag volgen.gZilla

• 02 September 2014 - 13:56

Christien:

Dag allemaal,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Fijn dat hij al contact maakt met Le Yi, dat is het fijne wanneer er andere kinderen mee zijn. Kinderen onderling gaat vaak makkelijker!
    Sterkte de komende dagen. Weet je al of jullie nog in Guilin komen?
    En de hartelijke groeten aan Angela!
    tot het volgende verslag!
    Gerard & Christien, Tarun, Yue Ling, Chun Cui & MInhan

• 02 September 2014 - 20:54

Paula:

Hoi allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Een hele verandering weer in jullie gezin. Leuk dat jullie met z'n allen zijn, zodat hij meteen ook goed kan wennen aan zijn grote zussen! Heel veel succes nog de komende dagen en tot ziens op de reünie in november.

Groetjes,
    Paula

• 05 September 2014 - 09:25

Mark, Marielle, Yu Lin En Xun:

hoi allemaal,

Wat een super gafe foto's van een super mooi gezin. Van harte en geniet er lekker van met zijn alle.

xxxx

Mark, Marielle, Yu lin en Xun

• 05 September 2014 - 11:33

Jet:

Hoi daar, aan de andere kant van de wereld. De gezinsuitbreiding is alweer 4 dagen een feit. Wauw, bijzondere dagen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Zhi Sen. Julie zit nu op school, maar ik weet zeer dat ik jullie ook namens haar heel veel groeten moet doen. Ze kan niet wachten tot jullie terug zijn ;-) Geniet ondertussen van jullie verblijf in China, groetjes Jet

• 07 September 2014 - 17:38

Bianca Pover:

Wat een geweldige foto's en wat een heerlijk jong.xxx