We zijn er! - Reisverslag uit Peking, China van Zhisen Pover - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Peking, China van Zhisen Pover - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Diana Pover

Blijf op de hoogte en volg Zhisen

29 Augustus 2014 | China, Peking

We zijn er , de reis is erg voorspoedig en relaxed verlopen! Na aankomst in het hotel even de koffers reorganiseren aangezien mijn shampoo is ontploft in mijn koffer...Heerlijk die glibberige substantie ...dus eerste schoonmaakklusje zit er al op!;) Morgen reizen we door naar de provincie Henan..een dik uur vliegen maar dat is peanuts vergeleken met de reis vanuit Amsterdam.

We gaan nu zo Beijing in en dan lekker eten en weer slapen...

tot morgen

• 29 Augustus 2014 - 10:20

Mariette:

Mooi, geniet ervan! groetjes Mariette en familie

• 29 Augustus 2014 - 10:21

L Van Gorsel:

In china is natuurlijk geen shampo tekoop .wat heerlijk dat de reis zo goed is gegaan jullie zullen toch wel moe zijn Neem maar extra sambal bij je eten dan word je gelijk wakker Verder een goede reis . Kijk uit naar je volgende verslag . gr en kusjes Taaaaaante Lo

• 29 Augustus 2014 - 17:14

Maria Koudijs:

Je koffer ruikt in ieder geval lekker fris. Grapje. Geniet van jullie spannende reis.

• 30 Augustus 2014 - 12:04

Anita: